top of page

קריינות לנתב שיחות
או מרכזייה

קריינות לצליל המתנה למרכזייה או נתב שיחות
במחיר מיוחד של 350 ש"ח
כולל מוזיקה ברשיון בהתאם להנחיות הנגישות!

בנוסף תקבלו - 2-3 גרסאות של קריינות + מוזיקה לזמני ההמתנה לשימושכם מתי וכמה שתרצו!
בקריינות מומלץ להוסיף שלוחות של שעות סגירה/פתיחה כאשר העסק סגור (כמובן שזה ללא עלות)

יצירת קשר - גיא דינוביץ וואטספ

נעים מאוד שמי גיא דינוביץ, במהלך השנים, הקלטתי , קריינתי והלחנתי מאות צלילי המתנה / ג'ינגלים עסקיים , קריינות לנתב שיחות ומרכזייה.

פשוט שלחו לי הודעת וואטספ ע"י לחיצה על סמל הווסטאפ

 

אז איך יוצאים לדרך?

משאירים לי הודעת וואטספ (בדרך כלל עונה מיידית)

עוברים על הקריינות שתרצו, במידה ותרצו את עזרתי בכתיבת הטקסט אז בשמחה

 

תוכלו להתרשם ממגוון קטן של דוגמאות במחירים שווים לכל כיס, 

אני עובד עם אלפי סוגי מנגינות רקע הכוללים רשיון שימוש (חשוב ביותר!) 

חשוב מאוד! הקריינות למרכזייה / נתב שיחות תבוצע בהתאם להנחיות הנגישות.

יצירת קשר - גיא דינוביץ וואטספ
דוגמאות
DSC05121.png

שאלות נפוצות - מרכזייה

  • אילו חברות תמכות בשירות
    החברות שתומכות בשירות הן: סלקום, פרטנר, פלאפון, הוט מובייל. שימו לב יש כל מני חברות סלולר וירטואליות שחלקן תומכות. בכל מקרה תמיד מומלץ להתייעץ עם חברת הסלולר שלכם בנושא.
  • האם המחיר חד פעמי?
    כן כן וכן!!! המחיר הוא חד פעמי של 169 ש"ח, צליל ההמתנה הוא שלכם ולשימושכם מתי וכמה שתרצו.
  • מה זה אומר שאנחנו מקבלים 3-4 גרסאות?
    כמו שזה נשמע , את צליל ההמתנה תקבלו ממני ב-3-4 גרסאות שונות של מוזיקה ברשיון , כולם שלכם. למשל אם תרצו לרענן את צליל ההמתנה לאחר חצי שנה אתם יכולים לעשות את זה.
  • האם אנחנו יכולים לבחור את המוזיקה?
    בוודאי , צרו איתי קשר ואשלח לכם את המאגר הענקי שאני עובד איתו . בחרו משם 3 גרסאות שונות ושלחו לי קישור.
  • תוך כמה זמן צליל ההמתנה / הקלטה מוכנה
    תאמינו או לא אבל עד כשעה תקבלו ממני הקלטה סופר מקצועיות באיכות הגבוהה ביותר . לפעמים זה אפילו יותר מהר.
  • לאחר שצליל ההמתנה מוכן מה עושים הלאה
    פשוט וכל יוצרים קשר עם שירות הלקוחות ומבקשים להעלות צליל המתנה עיסקי על הקו . הנציגים כבר ינחו אתכם מכאן...
  • בבזק ופרטנר ביקשו ממני קובץ בפורמט WAV והוא נשמע באיכות נמוכה יותר
    חשוב לציין שאני שולח לכם את הקבצים באיכות גבוהה ביותר , יחד עם זאת בזק ופרטנר ואפילו יתר החברות מתאימות את זה לדרישה הטכנית שלהם ולאיכות הסלולר . לכן אם תשמעו את צליל ההמתנה במערכת איכותית עם הקבצים הייעודיים של פרטנר ובזק זה לא ישמע לכם טוב כי זה מיועד לפרטנר ובזק. אגב כחלק מהשירות שלי אני מתאים לכם את הקבצים לחברות האלה.
  • מהן הנחיות הנגישות שאתה כל הזמן מזכיר
    בישראל ישנו חוק שייעודו עבור האוכלוסיה המוגבלת , לגבי צליל ההמתנה כל עוד ואין שולחות או ניתובי שיחה זה לא רלוונטי. במידה ויש ניתובי שיחה זאת אומרת המתקשר צריך להאזין למספרי שלוחות אסור שתיהיה מוזיקה . מוזיקה יכולה להיות אך ורק בזמן ההמתנה
  • האזנתי לדוגמאות שלך באתר אבל לא מצאתי משהו שדומה לעסק שלי
    במהלך השנים הקלטתי מאות צלילי המתנה , לא את כולם העלתי לאתר . יחד עם זאת דברו איתי וסביר להניח שיש לי דוגמא שעשיתי לעסק כמו שלכם.

אם מעניין אתכם לשמוע פרטים על סירטון תדמית לעסק/מוצר או קריינות לסירטון קיים דברו איתי, הנה מספר דוגמאות

אהבתם? עכשיו רק נשאר לשלוח לי הודעת וואטסאפ, לשיחה לחצו על הסמל מטה

יצירת קשר - גיא דינוביץ וואטספ
bottom of page